Prekių katalogas

Vieno cilindro „Kohler“ variklio pakeitimas jūsų „Ride On“

  • Mes pastebime, kad daugelis vejapjovių, turinčių Kohler vieno cilindro variklius, naudoja elektrinę sankabą.
    Jei jūsų vejapjovėje yra elektrinė sankaba, turėsite įsigyti variklį su 15 amperų krovimo sistema. Dauguma standartinių variklių turi 9 amperų krovimo sistemas, kurios nėra pakankamos elektrinei sankabai valdyti.

    Naujas Briggs 19 AG Pro serijos variklis dabar yra prieinamas el. parduotuvėse su 16 amperų krovimo kontūru. 

    Šis variklis yra tinkamas pakeitimo variantas Kohler vieno cilindro varikliams su panašia galia, kuriems reikalinga elektrinė sankaba.

    Yra keli veiksniai, kuriuos reikės įvertinti keičiant variklio prekės ženklą. Laidai, duslintuvo vieta, velenas ir variklio matmenys gali skirtis nuo jūsų dabartinio variklio. Turite nustatyti, ar pakeitimas bus įmanomas, atsižvelgiant į šiuos veiksnius.

    Kai nustatysite, kad variklis tiks ir jums tikrai reikia variklio su didesne įkrova, tuomet rinkitės Briggs 19 AG Pro seriją su 16 amperų krovimo kontūru.

    Briggs & Stratton Pro serija užtikrina aukščiausią patikimumą, našumą ir ilgaamžiškumą, kad atitiktų profesionalų poreikius.

    Patarimai, kaip pakeisti Kohler variklį į Brigs&Stratton

    Pateikiame keletą patarimų, kaip Kohler variklis keičiamas į Briggs & Stratton variklį vejapjovėje:

    Patikrinkite matmenis

    Prieš pradedant pakeitimą, įsitikinkite, kad naujojo Briggs & Stratton variklio matmenys atitinka jūsų vejapjovės rėmą. Įsitikinkite, kad variklis tilps į vietą, ir atsižvelkite į tai, kad gali prireikti tam tikrų korekcijų.

    Palyginkite variklio veleno matmenis

    Variklio veleno ilgis ir skersmuo yra itin svarbūs pakeitimui. Įsitikinkite, kad naujojo variklio velenas yra tokio paties dydžio arba bent tinkamas prijungti prie jūsų esamo pjovimo agregato.

    Krovimo sistema

    Jei jūsų vejapjovėje naudojama elektrinė sankaba, turėsite užtikrinti, kad naujasis variklis turi pakankamą krovimo sistemą. Kohler varikliai gali turėti didesnės galios krovimo sistemas, todėl pasirūpinkite, kad naujasis Briggs & Stratton variklis būtų su 16 amperų krovimo kontūru.

    Laidų jungtys

    Naujo variklio laidų jungtys gali skirtis nuo senojo. Įvertinkite laidų ryšį – gali tekti keisti laidų jungtis arba naudoti adapterius. Įsitikinkite, kad visi laidai yra prijungti teisingai: maitinimo laidai, įžeminimo laidai, variklio „užmušimo“ jungiklis ir kiti.

    Duslintuvo vieta

    Naujojo variklio duslintuvas gali būti kitokioje vietoje. Pakeiskite arba pritaikykite duslintuvą taip, kad jis atitiktų jūsų vejapjovės konstrukciją, ir pasirūpinkite, kad išmetimo sistema netrukdytų kitiems komponentams.

    Tvirtinimo taškai

    Patikrinkite variklio tvirtinimo taškus. Jei naujasis variklis turi kitokius tvirtinimo taškus, gali prireikti pakeisti rėmą ar sukurti naujus tvirtinimo elementus.

    Pritaikymo darbai

    Kai kuriuos pakeitimus gali tekti atlikti ir individualiai: duslintuvo laikikliai, variklio tvirtinimo varžtai arba laidų prailginimai gali prireikti pakeitimo arba pritaikymo.

    Variklio pajungimas ir bandymas

    Prijungę naują variklį, patikrinkite visas jungtis ir užtikrinkite, kad viskas prijungta teisingai. Patikrinkite degalų tiekimą, karbiuratoriaus solenoido jungtis ir elektros sistemas. Prieš įjungdami variklį, įsitikinkite, kad viskas yra savo vietose ir tinkamai sujungta.

    Bandymas ir koregavimas

    Pakeitus variklį, paleiskite vejapjovę ir atlikite bandomąjį važiavimą. Patikrinkite, ar variklis dirba tolygiai, ar veikia elektrinė sankaba ir ar nėra neįprastų garsų. Jei reikia, atlikite koregavimus.

    Pakeisti Kohler variklį į Briggs & Stratton gali būti iššūkis, tačiau atidžiai išnagrinėjus variklio specifikacijas ir atsižvelgiant į visus aukščiau minėtus veiksnius, galima sėkmingai atlikti šį pakeitimą.