Prekių katalogas

Žoliapjovės variklio gedimas: kodėl sodo technikos varikliai sugenda po 12 mėn. naudojimo

12 mėnesių naudojimo trukmė apskaičiuojama pagal tai, kiek operatorius naudoja variklį. Komercinio naudojimo atveju mažas variklis veikia maždaug septynias valandas per dieną, penkias su puse dienos per savaitę, esant 3600 aps./min. Per dvylika mėnesių variklis naudojamas 2002 valandas 

Neužsikuria žoliapjovės variklis? Patarimai, kas padės vėl užkurti variklį

Jei turite problemų su mažo variklio paleidimu, suprantame, kaip tai gali būti varginantis užsiėmimas.

Šiame vadove parodysime, kaip atgaivinti užsikirtusį variklį ir kada jau laikas pasiduoti ir ieškoti naujo prietaiso. Sodo technika nėra nepakeičiama, tad kartais toks variantas – optimaliausias.

Kaip atliekamas žoliapjovės variklio keitimas

Jei jūsų vejapjovė ar malkų skaldymo aparatas vis dar geros būklės, bet variklis artėja prie „pabaigos“, nereikia keisti įrangos – tiesiog pakeiskite variklį!

Jei dažnai paliekate savo vejapjovę ar malkų skaldiklį lauke visus metus arba sugadinate variklį kurui užsikišus, žinokite, jūs tokie ne vieni.

Štai keletas patarimų, kaip pakeisti seną arba sugadintą mažą variklį jūsų sodo technikoje.

Žoliapjovių varikliai: į ką atkreipti dėmesį keičiant šią dalį

Sugedus senai žoliapjovei gali kilti toks egzistencinis klausimas: ar turėčiau pirkti naują žoliapjovę, ar keisti variklį?


Šiame straipsnyje pateiksime kelis žingsnius, kaip pakeisti seną arba pažeistą mažą variklį jūsų įrenginyje.

Žoliapjovės variklis - dažniausios problemos

Štai keletas dažniausių vejapjovės variklio problemų ir galimi jų sprendimo būdai! Vejapjovės remontas dažnai būna nesudėtingas, jį gali atlikti bet kuris nagingesnis asmuo. 

Vejapjovės priežiūra - ką reikia žinoti

Vejapjovės priežiūra yra tiesiog būtina, jei norite, kad šis sodo įrankis tarnautų ilgai ir be papildomų išlaidų. Pateikiame 10 patarimų, kaip prižiūrėti savo benzinines vejapjoves.

Vejapjovės oro filtras ir jo švaros palaikymas

Jei jau kalbėti visiškai paprastai, oro filtro tikslas yra filtruoti orą.


Oras turi būti švarus prieš maišant jį su kuru ir degant variklio cilindruose.


Neišvalytas oras turi visokių nešvarumų ir šiukšlių. Pagalvokite apie visą žolę ir purvą, kurie skraido aplink, kai pjaunate savo veją. Jūs tikrai nenorėtumėte, kad bet kuri iš tų dalelių patektų į jūsų variklį.


Taigi, kaip galite nustatyti, ar jūsų žoliapjovės oro filtras yra purvinas? 

Sodo technikos varikliai: kada keisti, o kada taisyti?

Kai kyla problemų su sodo technikos varikliais arba jie visiškai nustoja veikti, reikia nustatyti problemą ir nuspręsti, kas yra geriau – juos pataisyti ar pakeisti naujais.

Pirmiausia, pabandykite nustatyti problemą. Kai suprasite, kas negerai, galėsite geriau nuspręsti, ar žoliapjovės remontas įmanomas, ar verta pakeisti visą variklį.

Jei jūsų žoliapjovių remontas neatneša aiškių rezultatų, problema gali būti giliau. Vidaus degimo variklis remiasi keturiais pagrindiniais komponentais: oru, kuru, kompresija ir tepimu.

Variklio problemos paprastai priklauso vienai iš šių keturių kategorijų. Kadangi jie visi dirba kartu, problemos su bet kuriuo iš jų gali lemti visos technikos problemas.
 

Patarimai: žoliapjovių priežiūra

Norint, kad jūsų kiemas atrodytų tikrai šauniai, o veja – prižiūrėta, reikia tinkamai prižiūrėti ir vejapjovę. Apleista vejapjovė veiks nepakankamai efektyviai ir turės daug problemų tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu. Paprastai patartina atlikti vejapjovės patikrą bent du kartus per metus – prieš pavasarį ir prieš žiemą, kai vejapjovės statomos į garažą žiemojimui. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip tai galima padaryti patiems, nevežant vejapjovės pas meistrus. 

Kuras ir variklių gedimai: ar tai susiję?

Daugelį gali nustebinti, kad dažniausia variklio gedimo priežastis yra susijusi su degalais. Šiandienos straipsnyje mes pažvelgsime į būdus, kaip išvengti degalų susijusių problemų ateityje.

Kodėl žoliapjovės karbiuratorius privalo būti švarus?

Karbiuratoriai atlieka labai svarbų vaidmenį bet kurio vidaus degimo variklio veikimui, todėl mažų variklių savininkai turėtų skirti laiko, kad suprastų dažniausias karbiuratoriaus problemas ir jų sprendimus prieš atsirandant brangesnėms problemoms.