Prekių katalogas

Kaip pašalinti Honda Small GX variklio trikdžius

  • Žemiau pateikiamos pagrindinės Honda GX serijos variklių gedimų šalinimo problemos ir galimos jų priežastys. Atkreipkite dėmesį, kad tai yra bendri mažų variklių gedimų šalinimo patarimai. Dėl detalesnio šalinimo kreipkitės į Honda meistrus ir atstovus. 

    Ar susiduriate su šiomis variklio problemomis – variklis neužsiveda, neveikia stabiliai, prastai veikia arba sunkiai užsiveda?

    Patikrinkite šiuos dalykus:

    Kuras

    Tai gali atrodyti akivaizdu, bet verta paminėti. Jei variklis neužsiveda, pirmas dalykas, kurį reikėtų patikrinti, ar jame dar yra kuro. Įsitikinkite, kad naudojate paprastą bešvinį benziną keturtakčiam varikliui.

    Taip pat apsvarstykite kuro amžių – jei jam daugiau nei 3 mėnesiai, jis gali būti sugedęs. Su sugedusiu kuru labai sunku užvesti variklį.

    Karbiuratorius

    Jei variklis neužsiveda arba užsiveda, bet po kelių sekundžių sustoja, priežastis gali būti karbiuratorius. Jei paliekate kurą variklyje ilgesniam laikui, karbiuratorius gali užsikimšti. Laikui bėgant kai kurios kuro dalys išgaruoja, palikdamos lipnią medžiagą, kuri užkemša karbiuratorių. Išvalykite jį karbiuratoriaus valikliu, o jei tai nepadeda, reikės jį pakeisti arba perrinkti.

    Jei variklis sunkiai užsiveda, gali būti, kad į jį patenka per daug arba per mažai kuro.

    Jei karbiuratorius užsikimšęs, variklis negauna reikiamo kuro kiekio. Variklis gauna per daug kuro, jei karbiuratoriaus droselis neužsidaro taip, kaip turėtų.

    Kuro dangtelis (bakelio)

    Dažniausia priežastis, kodėl variklis sustoja po kelių sekundžių veikimo, yra užsikimšęs karbiuratorius. Kita dažna priežastis gali būti sugedęs kuro bako dangtelis. Sugedęs dangtelis gali neleisti varikliui užsivesti arba apsunkinti užvedimą.

    Kai variklis naudoja kurą, degalų bakelyje kyla slėgis. Kuro dangtelis turi mažą angą, kuri leidžia orui patekti į bakelį ir sumažinti slėgį. Jei ši anga užsikemša, bakelio slėgis kyla.

    Kai kuro bakelio slėgis viršija variklio slėgį, variklis užgęsta. Prieš užvesdami variklį, atlaisvinkite kuro dangtelį. Jei variklis veikia su atlaisvintu dangteliu, ventiliacijos anga greičiausiai yra užsikimšusi.

    Uždegimo žvakė

    Patikrinkite, ar žvakė nėra pažeista arba susidėvėjusi. Gali būti matoma įskilusi izoliacija, sudegusi arba pažeista elektrodas ar stiprus anglies nuosėdų sluoksnis. Jei taip yra, pakeiskite žvakę.

    Taip pat galite naudoti žvakės testerį, kad patikrintumėte, ar žvakė neveikia. Kai variklis užvedamas, tarp testerio gnybtų turėtų matytis stipri kibirkštis. Jei jos nėra, žvakė sugedusi. Uždegimo žvakės turi būti nuolatos prižiūrimos ir, jei reikia, keičiamos.

    Kuro filtras

    Užsikimšęs kuro filtras gali sukelti variklio problemas. Jei kuras ilgai buvo paliktas variklyje, kai kurios kuro sudedamosios dalys išgaruoja, o likusi lipni medžiaga užkemša kuro filtrą ir trikdo variklio darbą.

    Jei pastebite seną kurą variklyje, išleiskite jį iš kuro bako. Tada pakeiskite kuro filtrą. Filtro problemos – vienos iš dažniausiai pasitaikančių.

    Uždegimo ritė

    Kai variklis veikia, užvedimo (uždegimo) ritė siunčia voltus į žvakę. Sugedusi užvedimo ritė neleidžia varikliui užsivesti. Patikrinkite, ar žvakė veikia.

    Jei taip, naudokite užvedimo ritės testerį, kad patikrintumėte ritę. Jei reikia, pakeiskite užvedimoo ritę.

    Įjungimo/Išjungimo jungiklis

    Sugedęs įjungimo jungiklis neleis varikliui užsivesti. Norėdami patikrinti, ar jungiklis neveikia, naudokite multimetrą. Patikrinkite, ar yra tęstinumas.

    Taip pat jungiklis turi turėti vieną atvirą kontaktą („įjungta“ padėtis) ir vieną uždarą kontaktą („išjungta“ padėtis).

    Jei sunkiai jungiate jungiklį arba jis veikia tik kartais, pakeiskite jį.

    Alyva ir alyvos lygio jutiklis

    Kaip ir starto jungiklis, alyvos lygio jutiklį galite patikrinti multimetru, kad nustatytumėte, ar jis neveikia. Žemas alyvos lygis taip pat gali neleisti varikliui užsivesti, o šis jutiklis neleidžia kibirkščiai atsirasti, kai alyvos lygis per žemas.

    Sukamosios dalies (smagračio) raktas

    Sukamosios dalies (smagračio) raktas yra maža metalinė detalė, įstatoma į alkūninį veleną, kur ji susijungia su sukamąja dalimi.

    Jei variklis staiga sustoja, sukamasis raktas nutrūksta, kad būtų išvengta variklio pažeidimų. Pakeiskite smagratį prieš tęsdami gedimo šalinimą. Kokybiškas smagratis taip pat labai reikalinga dalis.